مقصود اصلی بکارگیری ابزاراهای ارتباطی یکی کمک به جایگاه یابی برند است و دیگر آنکه مشتریان را به خرید محصول راغب سازیم. بکارگیری این سری ابزارها می تواند به ایجاد مشتریان بالقوه نیز یاری رساند . همچنین باید با تاثیر گذاشتن بر خریدهای تکراری نوعی وفاداری و پایبندی نسبت به برند ایجاد شود.

X9R6

ایجاد وفاداری برای برند با تاثیر بر خریدهای تکراری

( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

چیزی که بازگشت مشتری برای خرید مجدد را تضمین می کند وفاداری مشتری است .

X10R21

وفاداری مشتری

تکرار خرید در درجه نخست به میزان رضایت مشتری از محصول دارد . عامل دیگری که در این مورد قابل تشخیص است وفاداری مشتری است که به نظر می رسد آن هم تا اندازه زیادی به رضایت او ربط دارد .

X11R16

وفاداری مشتری

به تظر من منطبق بودن محصول بر نیاز مشتری می تواند عامل مهمی در وفاداری برند باشد.

X13R13

وفاداری برند

معیارهای یکپارچگی:سهم در تاثیرات

اهدافی که قرار است تحقق یابند اول آن است که ارتباط بیشتری با مشتری برقرار شده و نیز از طریق این ابزارها محصول بتواند بر جامعه اثر بگذارد . این اثرگذاری بصورت آگاهی رسانی به جامعه در رابطه با یک برند خاص است . هدف دیگر آن است که به مشتری بگوییم محصولات ما با طبیعت سازگاراند و این چیزی است که اصطلاحا القای بازاریابی سبز خوانده می شود . تاثیرات فوق هدف دیگری را تامین می کنند که همان افزایش وفاداری مشتری و نهایتا افزایش فروش و سود باشد .

X1R4
X1R5
X1R6

تقویت ارتباط با مشتریان
ایجاد آگاهی از برند
طبیعی جلوه دادن محصولات

ازویژگی های شرکت های کلاس جهانی این است که دارای حداکثر هماهنگی میان تمامی موارد ازجمله بخش های مختلف سازمان خود؛ هماهنگی بین سطوح مختلف استراتژی بنگاه ، کسب و کار ، وظیفه ای ، آمیخته بازاریابی ، آمیخته ترفیع ؛ هماهنگی میان بخش های صف وستاد و……هستند.این هماهنگی ها سبب می شود که از اجرای چندگانه کارکردها ووظائف ابزارهای ارتباطی توسط واحدهای مختلف جلوگیری شده وسبب افزایش کارایی واثربخشی سازمانی گردد. عدم وجوداین هماهنگی را بنده عینا در سازمانی دیده ام که مثلا کارهای تبلیغات وارتباط با مشتری توسط واحدهای روابط عمومی وبازاریابی سازمان انجام می شود که این دو یک کارمشابه را بدون اطلاع از نتایج وکسب بازخورازهمدیگر انجام داده ونتیجه آن بالارفتن هزینه ها ؛ ایجادسردرگمی درکارها واتلاف منابع شده است.

X2R36

افزایش کارایی واثربخشی سازمانی

سهم در تاثیرات به مفهوم قدرت ذاتی گزینه ارتباطی در ایجاد پاسخ های مطلوب و تاثیرات مثبت در شرایط عدم مواجه و دسترسی به هیج گزینه ارتباطی دیگر است.

X3R35

سهم در تاثیرات

هماهنگی و سازگاری استراتژیک نقش خیلی اثربخشی می تواند در یکپارچه سازی ابزارهای ارتباطی ایفا کند .

X4R27

اثربخشی هماهنگی و سازگاری استراتژیک در یکپارچه سازی ابزارهای ارتباطی

این راه های ارتباطی نوین زمینه های نوینی برای اثرگذاشتن بر ذهنیت و ادراک مشتری فراهم ساخته اند .

X5R19

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...