1. ایا بین فضای کلی زندگی کارکنان و مشتری مداری رابطه معناداری وجود دارد ؟

    1. ایا بین یکپارچگی و انسجام در سازمان و مشتری مداری رابطه معناداری وجود دارد ؟

۸ . ایا بین امکان توسعه و بکارگیری قابلیت ها و مهارت های انسانی و مشتری مداری رابطه معناداری وجود دارد ؟
۱-۶- فرضیه های تحقیق
فرضیه های تحقیق با توجه به مدل تحقیق به شرح ذیل می باشد:
پرداخت منصفانه
محیط کار ایمن و بهداشتی
فرصت رشد و امنیت
یکپارچگی و انسجام سازمانی
توسعه قابلیت های انسانی
وابستگی اجتماعی کارکنان
فضای کلی زندگی کارکنان
قانون گرایی در سازمان
شکل ۱-۱ مدل مفهومی تحقیق (محقق ساخته)
۱-۶-۱ فرضیه اصلی
بین کیفیت زندگی کاری و مشتری مداری ارتباط معنی داری وجود دارد .
۱-۶-۲ فرضیه فرعی
۱ . بین پرداخت منصفانه و مشتری مداری رابطه معناداری وجود دارد .
۲ . بین محیط کاری ایمن و بهداشتی و مشتری مداری رابطه معناداری وجود دارد .

    1. بین فرصت رشد وامنیت مداوم در سازمان و مشتری مداری رابطه معناداری وجود دارد .

    1. بین میزان قانون گرایی در سازمان و مشتری مداری رابطه معناداری وجود دارد .

    1. بین وابستگی اجتماعی کارکنان و مشتری مداری رابطه معناداری وجود دارد .

    1. بین فضای کلی زندگی کارکنان و مشتری مداری رابطه معناداری وجود دارد .

    1. بین یکپارچگی و انسجام در سازمان و مشتری مداری رابطه معناداری وجود دارد .

۸ . بین امکان توسعه و بکارگیری قابلیت ها و مهارت های انسانی و مشتری مداری رابطه معناداری وجود دارد .
۱-۷- استفاده کنندگان از تحقیق

    1. شرکت ها و موسسات خدماتی : به ویژه ان دسته از شرکت ها که فعالیت ان ها مستلزم ارتباط مستمر و وسیع با مشتریان می باشد .
    1. نتایج این تحقیق می تواند از سوی سایر محققان و جامعه علمی کشور مورد استفاده قرار گیرد. ۱-۸-قلمرو تحقیق

این پژوهش دارای سه قلمرو زمانی، مکانی و موضوعی به شرح زیر می باشد:
۱-۸-۱- قلمرو زمانی
دوره زمانی این تحقیق از مهر ماه سال ۱۳۹۳ تا اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۴ است که این بازه زمانی صرف مطالعات مقدماتی و اکتشافی ،مطالعات نظری ،جمع اوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات و جمع بندی و نگارش تحقیق شده است .
۱-۸-۲- قلمرو مکانی
قلمرو مکانی تحقیق شعب بانک ملت در سطح شهر کرج می باشد. ۱-۸-۳- قلمرو موضوعی
با توجه به گستردگی و وسعت حوزه و فضای موضوع مورد مطالعه و نیز پارامترها و عوامل مختلف و متعددی که بر این موضوع تاثیر گذارند ،در این پژوهش سعی شده است تا ضمن بررسی و تجزیه و تحلیل کیفیت زندگی کاری و نیز مشتری مداری ،رابطه بین کیفیت زندگی کاری و مشتری مداری کارکنان مورد بررسی قرار گیرد .
۱-۹- جامعه و نمونه آماری
جامعه اماری این پژوهش به منظور سنجش کیفیت زندگی کاری کارکنان شعبات بانک ملت در سطح شهر کرج و جامعه اماری سنجش مشتری مداری ، مشتریان واحد ذکر شده می باشند . بدین ترتیب که از بین ۲۷۰ نفر از کارکنان شعب بانک ملت در شهر کرج ، ۱۶۰ کارمند با بهره گرفتن از فرمول کوکران تعیین گردیده که پرسشنامه های تهیه شده بین ان ها توزیع گردید .
۱-۱۰- روش پژوهش
این پژوهش از حیث هدف کاربردی می باشد زیرا به بررسی ساختار نظری در بافت ها و موقعیت های عملی و واقعی می پردازد .با توجه به اینکه هدف اصلی ان پیدا کردن رابطه بین چند متغیر است که به طور طبیعی رخ می دهند و هیچ دستکاری ازمایشی صورت نمی گیرد این تحقیق از حیث روش توصیفی و از ان جا که ابزار اصلی تحقیق (( پرسشنامه )) را در جامعه و بین نمونه ها توزیع و جمع اوری می کنیم از نوع پیمایشی و از ان جائیکه روابط بین متغیرها بررسی می گردد از نوع همبستگی می باشد.
۱-۱۱- روش و ابزار گردآوری اطلاعات
در این تحقیق برای گرداوری داده ها از دو روش کتابخانه ای و میدانی استفاده می شود . در بخش کتابخانه ای مبانی نظری تحقیق از کتب و مجلات تخصصی فارسی و لاتین و مقالات متعدد استخراج شده از اینترنت استفاده می شود که تحقیقات کتابخانه ای جهت استخراج مبانی نظری و تئوری بوده است و بخش میدانی تحقیق از طریق جمع اوری اطلاعات از طریق پرسشنامه انجام می شود.

( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

۱-۱۲- تعریف مفاهیم و واژه ها

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...