۱۹۲

۰۳۴/۰

تایید

عوامل فنی

۹۶۴/۰

۱۹۲

۳۳۶/۰

رد

عوامل انسانی

۸۷۹/۳

۱۹۲

۰۰۰/۰

تایید

عوامل مالی

۹۶۳/۵

۱۹۲

۰۰۰/۰

تایید

عوامل محیطی

۹۰۸/۹

۱۹۲

۰۰۰/۰

تایید

فرضیه شماره۱: عوامل مدیریتی تاثیر معنی داری بر استقرار دولت الکترونیک در شرکت گاز استان اردبیل دارد.
با توجه به مقدار t بدست آمده در جدول و سطح معنی داری آن (۰۵۸/۰=Sig )که  بزرگتر است نشان می دهد که با سطح اطمینان ۹۵% بین عوامل مدیریتی و عدم استقرار دولت الکترونیک در شرکت گاز استان رابطه معنی دار وجود ندارد و فرضیه یک تحقیق رد می شود.
فرضیه شماره۲: عوامل سازمانی تاثیر معنی داری بر استقرار دولت الکترونیک در شرکت گاز استان اردبیل دارد.
با توجه به مقدار t بدست آمده در جدول و سطح معنی داری آن (۰۳۴/۰=Sig )که از  کوچکتر است نشان می دهد که با سطح اطمینان ۹۵% بین عوامل سازمانی و عدم استقرار دولت الکترونیک در شرکت گاز استان رابطه معنی دار وجود دارد و فرضیه دو تحقیق تایید می شود. .
فرضیه شماره۳: عوامل فنی تاثیر معنی داری بر استقرار دولت الکترونیک در شرکت گاز استان اردبیل دارد.
با توجه به مقدار t بدست آمده در جدول و سطح معنی داری آن (۳۳۶/۰=Sig )که از  بزرگتر است نشان می دهد که با سطح اطمینان ۹۵% بین عوامل فنی و عدم استقرار دولت الکترونیک در شرکت گاز استان رابطه معنی دار وجود ندارد و فرضیه سه تحقیق رد می شود.
فرضیه شماره۴: عوامل انسانی تاثیر معنی داری بر استقرار دولت الکترونیک در شرکت گاز استان اردبیل دارد.
نتایج آزمون t با توجه به مقدار t بدست آمده در جدول و سطح معنی داری آن (۰۰۰/۰=Sig ) که از  کوچکتر است نشان می دهد که با سطح اطمینان ۹۹% بین عوامل انسانی و عدم استقرار دولت الکترونیک در شرکت گاز استان رابطه معنی دار وجود دارد و فرضیه چهار تحقیق تایید می شود.
فرضیه شماره۵: عوامل مالی تاثیر معنی داری بر استقرار دولت الکترونیک در شرکت گاز استان اردبیل دارد.
نتایج آزمون t با توجه به مقدار t بدست آمده در جدول و سطح معنی داری آن (۰۰۰/۰=Sig ) که از  کوچکتر است نشان می دهد که با سطح اطمینان ۹۹% بین عوامل مالی و عدم استقرار دولت الکترونیک در شرکت گاز استان رابطه معنی دار وجود دارد و فرضیه پنج تحقیق تایید می شود.
فرضیه شماره۶: عوامل محیطی تاثیر معنی داری بر استقرار دولت الکترونیک در شرکت گاز استان اردبیل دارد.
نتایج آزمون t با توجه به مقدار t بدست آمده در جدول و سطح معنی داری آن (۰۰۰/۰=Sig )که از
کوچکتر است نشان می دهد که با سطح اطمینان ۹۹% بین عوامل محیطی و عدم استقرار دولت الکترونیک در شرکت گاز استان رابطه معنی دار وجود دارد و فرضیه شش تحقیق تایید می شود.
جدول ۴-۷- نتایج آزمون t برای شاخص های موانع استقرار دولت الکترونیک

( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...