مهمترین اهدافی که کاربرد این ابزارها را توجیه می کند تبلیغات و روابط عمومی است حساسیت خاص ویژگی های کیفی در روابط عمومی در ایجاد اعتماد تاثیر گذار است و از سوی دیگر جنبه های روانی با تبلیغات ایجاد میشود . شهرت و اعتبار با تبلیغات برای برندهای مواد غذائی و از طرف دیگر از طریق روابط عمومی تبلیغ شود حضور در رویدادهای ورزشی و اجتماعی.

(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

 

X6R4

 

تبلیغات و روابط عمومی

 
 

من اعتقاد دارم که در این زمینه باید بحث پیشبرد فروش و تبلیغات آن هم از نوع روزنامه ای مورد توجه قرار گیرد .

 

X6R20

 

پیشبرد فروش و تبلیغات روزنامه ای

 
 

در صنعت مواد غذایی با ویژگی تند گردش باید از ابزار پیشبرد فروش و تبلیغات سود جست تا هر چه بیشتر به تحقق اهداف سازمانی نزدیک تر شد .

 

X6R22

 

پیشبرد فروش و تبلیغات

 
 

در بین ابزارهای ارتباطی بنده بیشتر از هر چیز دیگری تبلیغات را ثمربخش می دانم از جمله تبلیغات تلیویزیونی .

 

X7R5

 

تبلیغات تلیویزیونی

 
 

از میان اهداف گوناگونی که می توان در این رابطه بر شمرد یکی ارتقاء سطح کارایی است و دیگری کمک به ارزیابی مطلوب ابزار . همچنین به کمک این ابزار می توان ثابت کرد تبلیغات خود نوعی سرمایه گذاری است و نه صرفا یک هزینه! چرا که بواسطه ی این استراتژی می توان بر مشتری تاثیر گذاشت و نتیجتا سرمایه به سرعت باز می گردد . از بین روش های تبلیغاتی من تبلیغات بیلبوردی را موثر تر میدانم.

 

X8R13
X8R14

 

افزایش کارایی و اثربخشی
تبلیغات بیلبوردی

 
 

در صنعت مواد غذایی یا ویژگی تند گردش می توان از اتواع مدلهای تبلیغاتی و ترفیع محصول سود جست .

 

X9R38

 

کارایی انواع مدلهای تبلیغاتی و ترفیع محصول

 
 

تصور می کنم اگر صاحبنظران و محققین می پذیرند که تبلیغات در این رابطه از اهمیت قاطعی برخوردار است . تبلیغات رادیویی نیز اهمیت خاصی برخوردار است.

 

X10R15

 

تبلیغات رادیویی

 
 

عملکرد و تبلیغات می توانند نقش عمده ای در ایجاد احساس مثبت و رضایت بخش درباره ی یک برند خاص بازی کند . و این هدفی است که بواسطه ی ابزارهای ارتباطی متحقق می شود . من درج تبلیغات در مجلات ونشریات تخصصی را عامل موثرتری میدانم.

 

X11R12

 

تبلیغات در مجلات و نشریات تخصصی

 
 

نظر من بر استفاده از تبلیغات میباشد

 

X12R18

 

تیلیغات

 
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...