تیلور و باگبی (۲۰۰۰) گزارش کردند در یک تحقیق که ‌در مورد کودکان سن دبستان با پیشینه ای از آزار شدگی های روانشناختی، جسمی یا جنسی توسط تیچر [۹۰]و همکاران (۱۹۹۶) انجام شد نتایج نشان دهنده ی شیوع بالایی از نا بهنجاری های الکترو آنسفالو گرام منطقه چپ پیش گیجگاهی [۹۱]و عدم تقارن ‌نیم‌کره های راست -چپ در مقایسه با کودکان گروه مقایسه بود. در تحقیق بعدی با کودکانی که دچار سؤ رفتارهای شدید جسمی و جنسی شده بودن (ایتو ،تیچر گلد و آکرمن[۹۲]،۱۹۹۸، نقل از تیچر و همکاران استفاده از روش‌ها یا اندازه گیری EEG برای

    1. Joshual -3 ↑

    1. ۴- Orzack ↑

    1. ۵-Artz ↑

    1. -Bedell ↑

    1. .deteilir ↑

    1. . mayer ↑

    1. .cherniss ↑

    1. ۶-Victor ↑

    1. Sandra ball-rokeach ↑

    1. Melwin defleur ↑

    1. Chat-room ↑

    1. Game net ↑

    1. shotton ↑

    1. griffiths ↑

    1. young ↑

    1. copper ↑

    1. ۷-Davis ↑

    1. .Emotional intilligence ↑

    1. -Bedell ↑

    1. .deteilir ↑

    1. . mayer ↑

    1. .cherniss ↑

    1. Seymour Epstein ↑

    1. .waitaszewski ↑

    1. Bliss ↑

    1. Ry back ↑

    1. .Terminology ↑

    1. .etiology ↑

    1. Astbury,J.A. ↑

    1. .Steiner,c. ↑

    1. .perry,p. ↑

    1. .wear,K. ↑

    1. .self.understanding ↑

    1. .resilience ↑

    1. .autonomous ↑

    1. .Emotional competence ↑

    1. .saarni,C ↑

    1. .unconscious dynamics ↑

    1. .cultural scripts ↑

    1. .CoBB,c.d. ↑

    1. .mixed models ↑

    1. .maxinal pwr formance ↑

    1. .tipical: per formance ↑

    1. .Ackerman,p. L ↑

    1. .Heggestad,E. D. ↑

    1. .CROnbach,k. J. ↑

    1. .Hofestee,w.K.B. ↑

    1. .Self. report qustionnaires ↑

    1. .emotionnal self. efficacy ↑

    1. .survival ↑

    1. .multif aceted ↑

    1. .competencies ↑

    1. .swlf regard ↑

    1. .social responsibility ↑

    1. .reality testing ↑

    1. .uniformity ↑

    1. .Neurobiology ↑

    1. .moroland,D. ↑

    1. .self. regulation ↑

    1. .self. motivation ↑

    1. .emotional mentoring- JPLG JKDN’D ↑

    1. .cam pos,J.J.and shorfe,E. ↑

    1. .Bridges ↑

    1. .malatesta,C.Z.andHaviland,J.M ↑

    1. .lewis,M.salivan,M.W.Vasen,A ↑

    1. Profyt,L.andWhissell,C ↑

    1. Scharfe,E ↑

    1. Osofsky, J.D. ↑

    1. Schore,A.N ↑

    1. Mirroring of emotional expressions ↑

    1. Expressive ↑

    1. Osof.sky,J.DEberhart. Wright,A.Stern,D.N ↑

    1. Gold berg ,S .Mackay.soroka,S.Rochester,M. ↑

    1. Avoidant attachment style ↑

    1. Resistsnt/ambiva lent ↑

    1. Securely attached ↑

    1. Spangler,G.andGrossman,K.E ↑

    1. My hal,N.K ↑

    1. Sadness/distress ↑

    1. Reflective self.awareness ↑

    1. Fonagy.p.andtarge ,M ↑

    1. Adult attachment interview ↑

    1. Contemplation somatic symptom ↑

    1. BeKendam,C.C ↑

    1. Prefrontal cortex ↑

    1. O rbital area ↑

    1. Fore brain ↑

    1. Emotion.laden ↑

    1. Pally.R.andSchore,A.N ↑

    1. Teacher,M.H. ↑

    1. Frontotemporal ↑

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...