انتظارات خدمات اصلی بانکداری موبایلی

۳

انتظارات خدمات افزوده بانکداری موبایلی

۴

انتظارات شرایط تسهیل کننده برای استفاده از بانکداری موبایلی

( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

۲

انتظارات ادراک مفید بودن استفاده از بانکداری موبایلی

۱

نکته ای که باید بدان در این قسمت توجه شود این است که کاربران بانکداری موبایلی بیش از هر چیزی توجه خود را به مفید بودن استفاده از بانکداری موبایلی یعنی انتظارات ی مانند سرعت خوب، تنوع خدمات و راحتی کار با منو های بانکداری موبایلی معطوف می کنند و برای آنان اولویت بیشتری دارد و در مرحله بعد به دنبال شرایطی هستند که استفاده از خدمات را برای آنان تسهیل و راحت سازد و به انتظارات ی مانند قابلیت نصب نرم افزار بر روی گوشی، سادگی نصب نرم افزار و طرح و رنگ گرافیکی آن توجه می کنند و پس از این مرحله اگر دو مرحله ای که ذکر شد مطابق میل آنها باشد به استفاده از خدمات اصلی ارائه شده توسط بانکداری موبایلی مانند مانده گیری، پرداخت قبوض، انتقال وجه و … فکر می کنند.
۳٫۲٫۵- اولویت­ بندی میانگین رتبه اهمیت کلیه انتظارات تفصیلی
این آزمون برای بررسی میانگین رتبه برای هریک از انتظارات تفصیلی شناسایی شده از منظر کاربران بانکداری موبایلی انجام شد و نتایج نشان داد که که حداقل یک زوج از رتبه های اهمیت انتظارات تفصیلی کاربران بانکداری موبایلی با هم نابرابر است. بر اساس این آزمون مشخص شد که به ترتیب سرعت بالای انجام تراکنش‌ها، تنوع در خدمات ارائه شده، انتقال وجه به سایر کارت‌ها ( شبکه شتاب)، راحتی استفاده از منوهای همراه ­بانک، اولویت های بالاتری را برای کاربران بانکداری موبایلی دارند در حالی که انتظارات ی مانند گرفتن شماره حساب شبا برای انجام فعالیت های بین بانکی، پیگیری و اعلام مفقود شدن چک، خرید از فروشگاه های طرف قرارداد بانک کشاورزی، مکان یابی دستگاه های خودپرداز و شعب بانک کشاورزی با جی پی اس موبایل پایین ترین اولویت را برای کاربران بانکداری موبایلی دارند.
۴٫۲٫۵- بخش­بندی کاربران بانکداری موبایلی بر اساس مشابهت انتظارات
بر اساس تحلیل خوشه­ای صورت گرفته شده براساس انتظارات اصلی ، تعداد ۳ خوشه بهینه شناخته شد. در نهایت با توجه به میانگین انتظارات اصلی، خوشه ها به سه خوشه کم توقع، پر توقع و با توقع متوسط نامگذاری شدند.
جدول ۳٫۵: نیمرخ تحلیل خوشه­ای کاربران بانکداری موبایلی

خوشه کم­توقع

خوشه پرتوقع

خوشه توقع متوسط

تعداد افراد حاضر در خوشه

۴۰

۱۳۳

۱۳۵

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...