پشتیبانی فنی از طرح های الکترونیک بانک توسط شرکت های معتبر IT
امکان تعامل و آموزش های دانشگاهی برای کارکنان جهت ارتقا علوم بانکداریشان

( اینجا فقط تکه ای از متن پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

به کار گیری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت دانش مشتری جهت پیاده سازی استراتژی هوشمندی بازاریابی
استفاده از شرکت های تبلیغاتی معتبر جهت گزینش شعار بانکی و حفظ قدرت برند
مسئول اجرای استراتژی ـ روسای و کارکنان شعب بانک مهر اقتصاد گیلان،حوزه منابع انسانی و حوزه مالی،
WT
ارائه خدمات و کارمزدهای رقابتی که بانک های بین المللی ارائه می کنند و ارزش قائل شدن برای مشتری
ارائه وام های کوتاه مدت با درصد بهره کمتر
ادغام با سایر بانک های خصوصی
گسترش فعالیت های بانک سبز (تدابیری جهت پرداخت وام در زمینه جایگزینی خودروهای فرسوده به مشتریان ،تلاش جهت کاهش ترددهای شهر، انجام امور عام المنفعه همچون مدرسه سازی)
مسئول اجرای استراتژی ـ روسای و کارکنان شعب بانک مهر اقتصاد گیلان،حوزه منابع انسانی و حوزه مالی، حوزه روابط عمومی
مواردی بود که بر مبنای یافته های تحقیق و با استناد بر نظریات مدیران بانک مهر اقتصاد استان گیلان و استاد محترم راهنما و تحقیقات اینجانب در حوزه صنعت بانکداری پیشنهاد گردید.
۵-۵-پیشنهادات برای تحقیقات آتی
استفاده از تکنیک های فازی همچون AHPو TOPSIS جهت تدوین ماتریس SWOT
ارزیابی عملکرد بخش های مختلف شعب با تکنیک تحلیل پوششی داده ها و تدوین ماتریس SWOT
ارزیابی عملکرد شعب با مدل BSC وتدوین ماتریس SWOT
استفاده از سایر مدل های برنامه ریزی استراتژیک به منظور برنامه ریزی ابعاد مختلف صنعت بانکداری
اجرای این مدل در صنایع دیگر
۵-۶-محدودیت های تحقیق:
عدم وجود تحقیق کافی داخلی در خصوص تدوین استراتژی SWOT با مدل های کمی FMEA و SMEA
عدم همکاری برخی مدیران در زمینه جلسات طوفان مغزی برای تدوین و تعیین سازه های پرسشنامه دوم.
عدم آشنایی و اطلاع برخی مدیران با تکنیک SWOT
محدودیت در دسترسی به سایت های معتبر علمی جهت دستیابی به اطلاعات کتابخانه ای
منابع و مأخذ
۱٫آذر ،عادل و مومنی، منصور ” آمار و کاربرد آن در مدیریت” ۱۳۸۵، تهران، انتشارات سمت
۲٫انصاری، مریم و رحیمی، علیرضا و یارمحمدیان، محمدحسین، یعقوبی، مریم “تحلیل استراتژیک درونی و بیرونی (SWOT Analysis)دانشکده ی مدیریت و اطلاع رسانی پزشکیدانشگاه علوم پزشکی اصفهان” خرداد ۱۳۸۸، مدیریت سلامت،شماره۳۶، ص ۳۳-۳۸
۳٫ایرانی نژاد پاریزی،مهدی، “روش های تحقیق در علوم اجتماعی"،۱۳۸۷، تهران،مدیران
۴٫پیرس و رابینسون. برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک. ترجمۀ خلیلی شورینی،دکتر سهراب. انتشارات یادواره کتب. چاپ پنجم صفحات ۳۰۷-۳۰۹
۵٫حبیب پور، کرم و صفری، رضا ” راهنمای جامع کاربرد SPSS در تحقیقات پیمایشی” ۱۳۹۰، موسسه راهبرد پژوهش

    1. خاتمی،بهزاد، ” مطالعه تطبیقی مدل های برنامه ریزی استراتژیک” سومین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک،تهران، ۱۳۸۷

۷٫خاکی،غلامرضا “روش تحقیق با رویکرد مروری در پایان نامه نویسی"۱۳۸۸،تهران،انتشارات بازتاب،

    1. دری،هاشم و معزز،بهروز و سلامی، هادیرویکردی تلفیقی درتحلیل ریسکبااستفاده از روش های و فرایندتحلیل (FMEA) تجزیه وتحلیل شکست و آثارآن (ANP)شبکهای” زمستان ۸۹ ، مدرسعلومانسانی- پژوهشهای مدیریت درایران دوره ۱۴ ،شماره ۴،

۹٫دیود، فرد آر، ۱۳۸۸، “مدیریت استراتژیک” ترجمه علی پارسائیان، و محمد اعرابی، چاپ پانزدهم، تهران،دفتر فرهنگی پژوهش های فرهنگی

    1. روستا، احمد و ونوس،داور و ابراهیمی، عبدالحمید ۱۳۸۹” بازاریابی و مدیریت بازار” تهران، انتشارات سمت

۱۱٫سرمد، زهره و بازرگان، عباس و حجازی، الهه"روش های تحقیق در علوم رفتاری"۱۳۸۹،تهران،موسسه ی انتشارات آگاه
۱۲٫سرآبادانی،ابوالقاسم و زندی،رسول و جانفزا،فاطمه “راهبرد بهبود خدمات بانکداری خرد در دفاترخدمات بانکی پستبانک (ICT) روستایی ایران" فرایند مدیریت و توسعه/ شماره۷۵ / بهار۱۳۹۰

    1. سید جوادین,سید رضا، و تاب، محمد، ۱۳۸۸، “الگوی پیشنهادی تجزیه و تحلیل محیطی (swot) مراکز آموزش عالی ایران در راستای برنامه ریزی استراتژیک” چهارمین کنفرانس بین المللی استراتژیک،تهران

    1. شاهرودی،کامبیز و قلی زاده توچایی،محمد رضا، ” AWOT رویکردی متفاوت در برنامه ریزی استراتژیک” اولین همایش ملی مدیریت،۱۳۸۹

  1. صحت سعید، پریزادی عیسی،(۱۳۸۸)” به کارگیری تکنیک فرایند تحلیل شبکهای در تحلیل نقاط قوت،ضعف،فرصت وتهدید (مطالعه موردی شرکت سهامی بیمه ایران)” نشریه مدیریت صنعتی،دوره۱،شماره۲،،ازص ص۱۰۵-۱۲۰
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...