پایان نامه -تحقیق-مقاله | قسمت 19 – پایان نامه های کارشناسی ارشد |
جلسه چهارم ، خوداثربخشی و اثرات آن مورد بحث قرار گرفت ، تأثیر الگوهای نقش به عنوان عاملی دیگر برای تحکیم باور درونی مطرح شد . اثر تقویت کلامی از سوی خود و دیگران نیز در این جلسه مطرح شد . قانع سازی کلامی افراد را ترغیب می کند که باور کنند توانایی عمل موفقیت آمیز را دارند.
جلسه پنجم : ایجاد حالات مثبت عاطفی و فیزیولوژیکی باورهای کارآمدی را بالا میبرد ، با کاهش بازخوردهای فشار روانی و تغییر دادن گرایشها و تفسیرهای منفی آن ها از حالتهای جسمانی در مواقعی که با آن مواجه یا درگیر هستند ، با آموزش خودکنترلی و تن آرامی ، شوخ طبعی ، ورزش و…..
جلسه ششم : با عنوان خودباوری و اعتماد به نفس واقعی مطرح شد. اینکه تعریفی که ما از اعتماد به نفس داریم با اعتماد به نفس واقعی فرق میکند .
درجلسه هفتم راهکارهای رسیدن به اعتماد به نفس واقعی مطرح شد و در آخرین جلسه مروری از آنچه تا کنون مطرح شده بود و تجربیاتی که افراد در این جلسات کسب کرده بودند مطرح شد و در پایان پس آزمون اجرا شد .
فصل چهارم :
تجزیه وتحلیل داده های پژوهش
مقدمه:
در فصول گذشته به بررسی موضوع پژوهش ، ادبیات و پیشینه موجود در باب موضوع و توصیف نمونه ، حجم آن ، جامعه آماری و شیوه نمره گذاری پرداخته شد . در این فصل گزارشی از نتایج تجزیه و تحلیلهای انجام شده ارائه میگردد. متغیرهای مورد مطالعه در این پژوهش از طریق آمار توصیفی و استنباطی مورد بررسی قرار گرفته است . در بخش آمار توصیفی ، میانگین ، انحراف استاندارد ، و فراوانی در جداولی نشان داده شده است . در بخش آمار استنباطی از آزمونt برای دو گروه مستقل استفاده شده است .
-
- Miltiado ↑
-
- Savanye ↑
-
- Sherer ↑
-
- مجموعه مصوبات و تسهیلات و حمایت از ایثارگران ، انتشارات قلم نفیس ؛ ۱۳۸۳ ↑
-
- قوانین و مقررات مربوط به جانبازان، مأخذ بنیاد شهید ؛۱۳۷۵ ↑
-
- Social-cognitive theory ↑
-
- Self-efficacy ↑
-
- Handicaped ↑
-
- Disability ↑
-
- Michel Hersen ↑
-
- Bristat ↑
-
- خلاصه شناخت سازمان امور جانبازان ، مأخذ بنیاد شهید ؛ ۱۳۷۵ ↑
-
- Rusk ↑
-
- Phipps& Long wood ↑
-
- H. kessler ↑
-
- Oskar helan haim ↑
-
- Bialtscy ↑
-
- Hanzvertaz. ↑
-
- Break your crutcher ↑
-
- Guttman ↑
-
- Stak mandwide ↑
-
- Joseph B. Kennedy ↑
-
- Boston ↑
-
- Gutman ↑
-
- این بخش از کتاب قوانین و مقررات مربوط به جانبازان، گرفته شده است . ↑
-
- مجموعه مصوبات و تسهیلات و حمایت از ایثارگران ، انتشارات قلم نفیس ؛ ۱۳۸۳ ↑
-
- معرفی اجمالی سازمان و مروری بر خدمات ارائه شده به جانبازان ، انتشارات مبین دانش ؛ ۱۳۸۲ ↑
-
- بررسی تطبیقی خدمات رسانی کشورها به آسیب دیدگان جنگ، مجله جانبازان ، انتشارات بنیاد شهید ، ۱۳۷۵ ↑
-
- Miller &dollard ↑
-
- Brewer ↑
-
- Self-schema ↑
-
- Self affirmation ↑
-
- Self monitoring ↑
-
- Complexity ↑
-
- Self-evaluation ↑
-
- Selfverification ↑
-
- Self referencing ↑
-
- Self foucusing ↑
-
- Triadic rciprocality ↑
-
- Qualifications ↑
-
- Objectives ↑
-
- Beliefs ↑
-
- Expectation ↑
-
- Intentionallay ↑
-
- Forethought ↑
-
- Self- reactivness ↑
-
- Self- reflectiveness ↑
-
- Phist & Phist ↑
-
- Extrinsic motivational strategies ↑
-
- Magnitude(level) ↑
-
- Generality ↑
-
- Performance attainment ↑
-
- Vicarious experience ↑
-
- Verbal persuasion ↑
-
- Somatic and emotional states ↑
-
- Encouragements ↑
-
- Mood ↑
-
- Optimism ↑
-
- Persevere ↑
-
- Resilient ↑
-
- Over the life span ↑
-
- Peer network ↑
-
- Classroom structures ↑
-
- Psychological turmoil ↑
-
- Efficacy-activated processes ↑
-
- Cognitive processes ↑
-
- Self assessment ↑
-
- Anticipatory scenarios ↑
-
- Self-doubt ↑
-
- Predictive and regulatory rules ↑
-
- Analytic thinking ↑
-
- Motivational processes ↑
-
- Causal attribution ↑
-
- ۰utcome expectancies ↑
-
- Cognized goals ↑
-
- Cerran ↑
-
- Hellerstein and hornstn ↑
-
- Seghal ↑
-
- Schwtzer ↑
-
- Sores, Nota , & Lent ↑
-
- Eclectic training ↑
-
- General self- efficacy ↑
-
- Sherer ↑
-
- willingness to initiate behavior ↑
-
- willingness to expand effort in completing behavior ↑
-
- ۳Bosscher R.J & Smith J.h ↑
-
- Internal locus of control ↑
-
- Interpersonal competency ↑
فرم در حال بارگذاری ...
[پنجشنبه 1401-09-24] [ 12:02:00 ب.ظ ]
|