دانشگاه آزاد اسلامی
پردیس تحصیلات تکمیلی علوم و تحقیقات
سیستان و بلوچستان
پایان‌نامه کارشناسی ارشد رشته حقوق (M.A)
گرایش حقوق جزا و جرم‌شناسی
عنوان:
بررسی علل بروز قتل‌های قبیله‌ای در شهرستان سراوان
استاد راهنما:
دکتر محمود بولاغ
توسط:
حمید گمشادزهی
سال تحصیلی ۱۳۹۳-۱۳۹۲
دانشگاه آزاد اسلامی
پردیس تحصیلات تکمیلی علوم و تحقیقات
سیستان بلوچستان
پایان‌نامه کارشناسی ارشد (M. A)
حقوق
عنوان:
بررسی علل بروز قتل‌های قبیله‌ای در شهرستان سراوان
نگارنده:
حمید گمشادزهی
از این پایان‌نامه در تاریخ با حضور استاد راهنما، استاد مشاور و هیئت‌داوران در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات سیستان بلوچستان با موفقیت دفاع به عمل آمد و مورد تائید قرار گرفت.
هیات داوران:
استاد راهنما: دکتر محمود بولاغ
استاد مشاور:
داور: دکترمحمدرضا کیخا و دکتر موسی عاکفی قاضیانی
مدیرگروه کارشناسی ارشد: دکتر محمود بولاغ معاونت پژوهشی واحد: دکتراحمد مجوزی
تعهدنامه اصالت پایان نامه
اینجانب حمید گمشادزهی دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته تخصصی در رشته حقوق که در تاریخ از پایان نامه خود تحت عنوان “بررسی علل بروز قتل‌های قبیله ای در شهرستان سراوان” با کسب نمره ۱۶٫۵۰ و درجه بسیار خوب دفاع نموده‌ام بدینوسیله متعهد می‌شوم:
۱) این پایان نامه حاصل تحقیق و پژوهش انجام‌شده توسط اینجانب بوده ودر مواردی که از دستاوردهای علمی وپژوهشی دیگران (اعم از پایان نامه، کتاب، مقاله و…) استفاده نموده‌ام، مطابق ضوابط و رویه موجود، نام منبع مورد استفاده و سایر مشخصات آن را در فهرست مربوطه ذکر و درج کرده‌ام.
۲) این پایان نامه قبلاً برای دریافت هیچ مدرک تحصیلی (همسطح، پایین تر یا بالاتر) در سایر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی ارائه نشده است.

( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

۳) چنانچه بعد از فراغت از تحصیل، قصد استفاده وهرگونه بهره برداری اعم ازچاپ، ثبت اختراع و … از این پایان نامه داشته باشم، از حوزه معاونت پژوهشی واحد مجوزهای مربوطه را اخذ نمایم.
۴) چنانچه در هر مقطع زمانی خلاف موارد فوق ثابت شود، عواقب ناشی از آن را می‌پذیرم و واحد دانشگاهی مجاز است با اینجانب مطابق ضوابط ومقرارت رفتار نموده و در صورت ابطال مدرک تحصیلی‌ام هیچ گونه ادعایی نخواهم داشت.
نام و نام خانوادگی: حمید گمشادزهی
تاریخ و امضاء
تقدیم
«پدر بزرگوارم»
او که به من آموخت که دردهای بزرگ از آن مردان بزرگ است لیکن از آن به کوچکی یاد می‌کنند و دردهای کوچک از آن مردان کوچک و به من آموخت تا انتخاب کنم.
ای پدر، ای مظهر رنج و تلاش غنچه‌ای بر پینه‌های دست‌تو خواهم گذاشت
«مادر مهربانم»
او که فروغ نگاهش، گرمی کلامش و روشنی رویش سرمایه‌های جاودانه زندگی من است و وجود پرمهرش برایم عزیزترین است.
مادر، در برابر وجود نازنینت زانوی ادب به زمین می‌نهم و بادلی مالامال از عشق و محبت متواضعانه بر دستانت بوسه می‌زنم.
«خوهران عزیزم و برادران مهربانم»
که همیشه دوستشان دارم و شادی و موفقیتشان را از خداوند سبحان می‌خواهم.
تشکر و قدردانی
اینک که در سایه الطاف الهی، توفیقی حاصل شد و بابی دیگر از معرفت بر تاریکخانه ذهنم گشاده گردید بر زمین اخلاص پای می‌گذارم و دامن شکر می‌گشایم و پیشانی شکر و سپاس می‌سایم. باشد تا فیاض بی‌نیاز و خداوند سبحان، همچنان از خوان علم و معرفت خویش دریغم نفرماید و سفره نعمت خویش را در مقابلم بازگرداند.
تقدیم به استاد:
بر اساس حدیث معروف پیامبر اکرم (ص):
مَن لَم یَشکُر المَخلُوق لَم یَشکُر الخالِق
وظیفه خود می‌دانم تا مراتب سپاس و تقدیم خود را از زحمات بی ‌شائبه و ارشادات ارزشمند استاد بزرگوار جناب آقای دکتر محمود بولاغ که راهنمایی مرا در تهیه و تدوین این رساله به عهده داشتند ابراز نمایم.
فهرست مطالب
چکیده………… ۱

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...