در سال ۲۰۰۸ ایجاد شده است. چارچوبی را برای تفکر استراتژیک ارائه می‌دهد. اهرم‌های عملکردی مرتبط با هر فرایند را تشخیص می‌دهد. این مدل ۶ ناحیه را مشخص می‌کند: تشخیص نیازها و تعین اهداف، طراحی و توسعه سیستم لجستیک، تولید، فروش و توزیع، حمایت لجستیکی و کنترل فرایند لجستیکی جهانی
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت nefo.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

Estampe et al (2013)

SCM/SME

در سال ۲۰۰۸ ایجاد شده است؛ و شامل مدیریت تقاضا، توزیع، جریان واردات و صادرات، موجودی، تولید، منبع یابی، بازگشت و خدمات پس از فروش و قابلیت ردیابی

Estampe et al (2013)

APICS

به آنالیز مدیریت خدمات مشتری و نوآوری، محرک‌های کارایی، چابکی، کنترل ریسک و پایداری می‌پردازد. این مدل به چند دسته شاخص مدیریت عملیات تقسیم می‌شود.

Lamouri, Thomas (2000)

چارچوبی برای رقابت بر مبنای زمان

۳ ناحیه R&D، عملیات و فروش را در نظر می‌گیرد و از سنجه‌های زمانی برای اندازه گیری عملکرد استفاده می‌شود.

Saad, Patel (2006)

چارچوب فیتزگرالد

۲ دسته سنجه مربوط به نتایج و تعیین کننده‌های نتایج ارائه می‌دهد

Saad, Patel (2006)

چارچوب براون

تفاوت بین سنجه‌های ورودی، فرایند و خروجی را مشخص می‌کند و یک رویکرد افقی و جامع برای مدیریت و اندازه گیری عملیات و فرایند ارائه می‌دهد.

Saad, Patel (2006)

چارچوب ICAS

لیستی بسیار تفصیلی از سنجه‌های مالی و غیرمالی ارائه می‌دهد.

Saad, Patel (2006)

روش PMQ

پرسشنامه‌ای برای سنجش عملکرد ارائه می‌دهد.
معیارهای مالی، معیارهای غیرمالی

Saad, Patel (2006)

روش بنیتا

مصرف منابع را مشخص می‌کند و انعطاف پذیری را به عنوان جزئی از اندازه گیری مؤثر عملکرد زنجیره معرفی می‌کند. رویکرد کمی را برای اندازه گیری انعطاف پذیری ارائه می‌کند و لیستی از سنجه‌های عملکردی را ارائه می‌دهد.

Saad, Patel (2006)

روش گوناسکاران

۴ لینک زنجیره را مشخص می‌کند: برنامه، منبع، ساخت و حمل. لیستی تفصیلی از سنجه‌ها را برای سطوح استراتژیک، عملیاتی و تاکتیکی ارائه می‌دهد.

Saad, Patel (2006)

چارچوب GSCF

به‌وسیله دانشگاه ایالتی اوهایو در یال ۱۹۹۴ ارائه شده است. ۳ سطح استراتژیک، تاکتیکی و عملیاتی را مشخص می‌کند و روی ۶ فرایند تمرکز می‌کند: مدیریت روابط مشتری، مدیریت خدمات مشتری، مدیریت تقاضا، اجرای سفارش، مدیریت جریان تولید، مدیریت ارتباط عرضه کننده، توسعه محصول و مدیریت بازگشت.

Cooper et al (1997)

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...